wtorek, 29 października 2013

Rozrusznik

Od lat staram się rozwikłać jedną i tą samą zagadkę. Szukam zmiennych zależnych, niezależnych i zakłócających. I feruję wyroki. I wywieram wpływ. Oraz kreuję.

Odnoszę jednak czasami wrażenie, że chcę zamknąć w słoiku cały wiatr hulający nad autostradą. Czyli jednak nie rozwikłam zagadki. Ale poszukiwania zmiennych, ferowania wyroków i kreowania i poczucia sprawstwa nikt mi nie odbierze.

Kim jestem i co mnie tu sprowadza? Jestem jak Gumowa Kaczka - z jednej strony oraz Szeryf Wallace - z drugiej (nie znacie postaci? Obejrzyjcie "Konwój"). Z jednej strony wolny człowiek, mentalny anarchista, dewiant społeczny mieszczący się w normach ilościowych i człowiek idący pod prąd, z drugiej - dbający  o ład i porządek i zmierzający do uporządkowania bałaganu. Burząc ład Gumową Kaczką można doprowadzić do wykreowania ładu nowego - tego "szeryfowego".

O czym więc będziemy mówić? O tym, co się dzieje na asfalcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz